2018年10月29日 星期一

20181029 - ◇◆星期日hea + 杯緣子◆◇

10月28日星期日
昨天去完長洲玩足一日,大家都要休息吓,而且以朗仲有鼻水,所以今日喺馬鞍山HEA 同休息一下好了,今日買咗姐姐假,但佢唔知,佢以為我哋叫佢唔好出去,佢真係留喺屋企大模斯樣講電話,我知佢係誤會了。

我哋同佢去超市買完嘢就去意樂食嘢,不過以朗好似食得唔多,唔知係病病冇胃口定點,次次未病好就出街玩會搞到好耐先好,但佢又唔可以唔出街玩WOR~

你睇鹹蛋超人。

原本熊人想早點開工,點知佢琴晚揸車到半夜爆呔,今日想早都唔得,
去新港城行一陣,買咗幾件東海堂蛋糕

最好食都係呢件。好多層次,有芝麻有綠茶有MOUSSE 有啫喱。好食,今日BB都好攰,唔知係未病好定係佢昨天太攰了,同佢4點幾未夠5點瞓晏覺。我就開始睇跳躍生命線。點知睇到咁上下佢又醒了,要陪佢瞓。最後都陪佢瞓到夠鐘都冇跑步。

去超市買嘢見到LIPTON限量版奶茶套裝,十杯奶茶點6包金裝奶茶+2包港式奶茶+2包台式凍頂烏龍奶茶)一盒40多元,送Line friends 杯緣子一個。屈熊人送一盒俾我,

勁好彩係熊大杯緣子,而啲奶茶都幾好飲,幾夠味,再加少少花奶仲正,有時冇買咖啡可飲呢個。




沒有留言:

張貼留言