2018年10月26日 星期五

20181026 - (◍•ᴗ•◍)2018 Wine and Dine

10月26日星期五

今日本身係去Wine & Dine Festival 2018 ,由於夜晚不返家吃會見不到以朗,咁見自己有假剩,今日佢又生日會放3:30pm ,所以放假湊佢返學放學一天,同埋順便去醫務所攞藥,由於怕以朗見到我唔俾我出門口,所以一早起身過媽咪度再去攞藥,之後等以朗乖乖食完飯先回家湊佢返學,由於今日係生日會加halloween party,不用著校服。

唔知係唔係見到我想玩,又唔著校服,佢唔知自己係要返學,搞到擾攘了一陣先出到門口,我同佢行返學校條路一路同佢講返學校啦,開生日會,食蛋糕,諗住佢知道自己要返學應該開心豬,因為平日佢好喜歡返學,一見到套校服就唔理熊人。但當日佢係完全唔肯落地,仲要一路行越攬越實,去到到學校仲死攬住唔放,企喺課室前好耐都唔肯落地,後來有個老師捉走佢,叫我交俾佢,以朗就大喊,唉,睇嚟我真係唔可以湊返學了。佢喜歡返學,但應該更喜歡媽咪。



湊放學唔知邊個班房,3:30到咗等到啲人走哂3:40先接到佢,見bb呆豬,好似好可憐,一見到我就攬實哂,原本好可愛帶住生日環即是除低,不過老師話佢唔冇喊,今日唔嘈,之後同佢去STARBUCKS坐一陣,睇吓今日有咩食物拎返屋企,好多食物呢,又有生日玩具,之後同佢買麵包,佢好開心,又唔想返屋企,好彩見到公公就一起坐小巴。返屋企之後想叫佢沖完涼過媽咪度,佢可能扭眼瞓,死要攬住我,唔肯跟姐姐走,佢可能想我同佢瞓晏覺呢。最後熊人做壞人抱走佢,佢喊得好慘呢。好彩去到公公度見到表哥就唔喊了。
原本好開心的湊仔返學放學,最後都係搞到以朗喊哂,其實我係唔係應該消失呢?

之後就坐681去Wine & Dine,今年同哥哥一起去,都係食subway打底先,之後一開始又係拎哂啲贈品。 hahah~
free ice cream~,也有卡樂b的豆豆,齋雞粒等

free cheese~ 也有免費水。

有哥哥喺度佢會食牛,我吃了春脾,好食。

平平的20元試食價的36個月火腿。

差不多次次都吃的豬手,好食。

好唔抵食,好細件又鹹鹹的鰻魚。

仲有要支持一下八度酒店好抵食40元而且大件高質素的芒果拿破崙。

 今年都係200元8個token,一開始飲乾冰出煙酒影吓相,之後後排隊買嘢食時,DL APP 試了一小杯free白酒,因為天氣好熱,所以好想飲嘢,於是用3 Token買了一大杯的BAILEY 咖啡酒,哥哥也用3 token買了柚子味的,可以share飲都OK,

之後哥哥佢哋買海鮮食排了一小時,由於我今日都走了幾次去新港城,熊人又唔夠瞓,我哋去了B區坐地坐,又買多杯GIN TONIC飲,今次冇點試酒,而係用2-3個token換一杯飲品。

最後佢哋買海鮮等了一粒鐘,等到發哂脾四,我哋俾埋兩個Token 佢哋用6 tokens 買4款手工啤盡快走人,原本打算行多陣買支甜酒/冰酒飲,因有人發爛渣走都走唔切,嘥氣了。

沒有留言:

張貼留言