2018年10月4日 星期四

20181004 - ヽ( ^∀^)ノ兩歲生日大快樂

10月4日星期四
我的寶貝仔今日生日,兩歲正式脫離嬰兒期,開始當係小童啦。由於十月二日剛剛開學,所以唔想咁快亂請假呢,今日以朗要返學,最多放學同佢食下午茶慶祝。

今朝早都幾扭計,成日要我抱,換好校服出門都好肯行。由於早咗落樓喺商場行一陣先返學,去到商場就想我抱,唔多肯落地,抱到校園放低佢,佢竟然擰轉面想我抱佢走。好彩老師即時拖走佢,

同熊人拍拖一小時行街等以朗放學,以朗喺留候區有啲失落,一見到我又行唔到埋嚟就大喊,有眼淚好淒涼。問老師佢今日點,話佢入課室時想喊,眼濕濕,但一開始做運動就冇事。可能佢真係唔捨得我。

放學都要抱呢,好彩去到馬鞍山廣場見到貓貓狗狗羊羊又玩玩。
玩一陣就去了Beans 食下午茶,聽聞呢間幾好食,星期六日都排好耐,我就因為阿嫂推介呢到點蛋糕可以寫字同有蠟燭,想等以朗開心吓,

俾bb用的木餐具,靚。

Menu有下午茶同午餐set,只限星期一至五。最後,我r哋叫了午餐set。我揀咗黃金蟹肉意粉。
黃金蟹肉意粉賣相不錯,一嚟到以朗已經嘩嘩聲,其實唔知佢嘩乜,佢又唔識食。蟹蓋係裝飾品。蟹蓋旁有黃金醬(我估係忌廉同蟹膏)、蟹子、蟹肉、蟹柳,意粉上有香草。醬汁足夠,唔算膩,醬好CREAMY,意粉少少硬身,有口感。熊人話呢個唔係用白汁整,而係用蛋黃整,我估加埋蟹膏,比較特別,好少食到。估唔到連熊人都話好食。



另點了千島汁海鮮薄餅,要等佢即叫即整,上菜時熱辣辣,有海鮮有蟹肉的pizza,幾足料,每塊都有一粒帆立貝,帆立貝好Juicy,但味道方面冇乜驚喜,有好多蟹籽,可能我唔係好喜歡個醬甜甜地,唔太欣賞。

set加錢可以點蛋糕,點了士多啤梨千層酥,千層酥夠鬆化,吉士味道亦都對辦,可以免費寫字真係好好,加少少cream,插支蠟燭就令到我哋好開心,俾以朗有個小小美好回憶。

我哋唱生日歌,終於冇表哥同佢爭吹蠟燭了。以朗好開心。
只希望以朗,身體健康,開開心心,快高長大,HAPPY BIRTHDAY~



沒有留言:

張貼留言