2018年10月2日 星期二

20181002-3 - ( ^ิ౪^ิ)開學了

10月2日星期二
今天是馮以朗開學的日子。我請咗一日假諗住同佢上堂。
我成十一點先出房。(*≧ω≦),由於是下午班返點半,姐姐十二點就俾以朗食午飯了。佢好乖自己食午飯,

































食完之後乖乖換校服,佢唔知係唔係知道返學,佢換好校服已經好開心,好乖咁孭書包,好似好醒目咁,我眼中的以朗好似一日之間長大了,穿起校服好似大個咗好多,我覺得自己個仔係最靚仔,著套校服都好睇過人,哈哈。

我同佢十二點十個字就出門口,佢好乖咁自己行,唔駛我抱,點知行到出村口忽然間仆倒了,最慘村口唔係階磚,係石屎地,可憐的以朗都喊了兩聲,傷口有啲血,我就抱住佢等小巴,之後一直抱住去到臨到學校條天橋見到有其他小朋友行佢都自己行,好似好威咁,入到校舍,我問老師幫忙處理咗個傷口諗住陪佢入課室,點知原來今日開學的係冇得陪架,好彩以朗一入到校舍係好開心,要即時玩玩,處理完個傷口俾老師拖咗入班課都冇理我啦。

放學喺等待區見到5-6個都係今日入學的小朋友都係放一個鐘,老師讚佢唔喊好乖呢,有啲小朋友喊得好慘,眼都紅哂架。

放學以朗都keep住開心,崩崩跳,全程都係開心的,又要自己孭書包,看來佢好喜歡返學。
由於今日媽媽要等表哥學普通話,我就陪佢等待,去了starbucks食蛋糕,同以朗食blueberry cheesecake,飲綠茶,自己叉蛋糕食,食咗半件蛋糕,試了少少green tea latte,佢好開心,好乖,點知差不多四點鐘準備走時,佢仲想玩,咁就同佢去了馬鞍山廣場啲中秋BBQ貓狗玩玩,玩完仲唔捨得走,又要上TASTE又唔肯走,好彩搏鬥一排之後,最後等Mini bus都平靜了。

點知見到表哥要跟上婆婆家玩。最後搞到我同以朗喺屋苑根下拉鋸了好耐又喊打喊殺,係咁鬧佢,其實佢應該開始好想瞓但又要玩所以咁失控,佢好大力,喺街好難控制到佢,上到樓唔肯換衫,係咁喊,叫姐姐同佢瞓又唔肯,明知我好惡鬧佢,但都係要我同佢瞓晏覺,一路喊一路又要我抱,真係激死我。

另外十月三日星期三,
第二天返學唔係著運動服的照片,係熊人帶以朗返學,都冇喊呀,著校服look好乖好靚仔呀。





沒有留言:

張貼留言