2018年10月16日 星期二

20181016 - ♡❤狗毛Infinity Thai Restaurant & Bar❤♡

10月16日星期二
近日以朗成日都唔肯瞓覺,日日起碼十一點半先瞓,作為陪瞓專員的我有時真係身心俱疲,但諗心一層,陪子女瞓覺其實是父母的責任,除非佢想同姐姐瞓,否則點解要假手於人呢?
不過責任還責任,如果有朋友約食飯,我都會照出去食,間中一日俾自己輕鬆一下才有動力走更遠的路。
本身係狗毛同Beef & Liberty 之爭,但我剛約了人星期四去食,所以又去多之狗毛度食,其實同上次都距離近三個月了,呢間店員服務好,有禮貌,環境不大,枱唔多,有波枱,有飛鏢,有電視,有得飲,有得食,有得玩,確實不錯!

由於佢啲cocktail 都好特別,未必個個接受到,所以都係揀啲正常啲的Long Island ice tea就算。

今次點了三樣嘢,我地叫咗,無骨鳳爪沙律,泰式拼盤同埋大蝦金邊粉,
無骨鳳爪沙律好多好多鳳爪,反而冇咩菜,只有少少生菜同車厘茄,無骨鳳爪是酸+辣的,不過其實不是太辣,起碼怕辣的我都食到。

大蝦金邊粉 $148
餐廳細心地將調味粉放於碟邊,分別為砂糖、花生粉及七味粉,讓食客自行調節喜好的味道。如果怕辣,只混入了砂糖和花生粉,已經很美味,金邊粉以蛋絲包裹住,十分精緻,拌勻後蛋絲亦增添了金邊粉的甜度。大蝦以BBQ方式烹調,較乾身而且更鮮。

泰式拼盤 $148
有春卷、蝦餅、魚餅、香葉包雞、雞塊,份量頗大,每樣都有三四件,應有盡有,小食類單點和最人氣的食物都幾乎在拼盤中出現。


由於今次兩個人點了三樣嘢,其中泰式拼盤好大個,所以食唔哂,朋友打包了食剩的泰式拼盤及金邊粉。

店名:Infinity Thai Restaurant & Bar 狗毛
地址:中環蘭桂坊8-11號昌隆大廈3樓


最後九點五才走,回家已是十點半有多,以朗都同姐姐入房,本身陪瞓專員諗住休息一日,點知返屋企開燈有隻大曱甴由房跑出廳,涼咗咁多啲曱甴都仲可以爬到上四樓,真係嚇死我,我唯有叫陪緊以朗瞓覺的姐姐出來殺曱甴啦,由於以朗未瞓著,俾佢見到我,我又逃不掉了。我洗過面就叫姐姐自己沖涼先,陪瞓專員今日休假不成了。

沒有留言:

張貼留言