2018年10月12日 星期五

20181009-12 - •●❤跑步+雜相❤●•

10月9日星期二
今日黃昏跑,但力不從心的感覺,再加上GPS又有些問題,屈我一轉彎就暫停,又計少了好多km,雖然話我跑步係想少啲背痛,但如果有進步可以令我有啲動力挑戰自己。宜家個定位時得時唔得,搞到好似跑差咗好多,好灰架。

上星期放假都有跑,不過因為自己不自量力,連跑兩日,3/10夜晚跑長廊還好,但4/10黃昏又跑,不足24小時跑兩次係唔得,大脾小腿都好痛,唔夠力,好慘,之前三四月係可以連跑兩日,看來近日狀態不夠好,希望有時間可以喺今個冬天操返fit。做了陪瞓專員之後,能夠找到時間運動真的好難,以朗睡了已經11:30真的太夜了,樓下街燈又未整好,真係冇得跑
 
我心目中係一星期運動五日,兩日跑步,兩日HIIT,一日跳舞,但宜家好明顯唔得,因時間同地點關係,多數是一天跑,一天HIIT,三天跳舞。要平衡湊仔同運動真係一啲都唔容易呢,呢幾日明明係生理期後最易瘦身的日子,但呢幾日偏偏重了兩三磅,真的教人很灰心,不過當我明白到運動健康瘦身是一場持久戰時,唔運動會肥,運動咗都未必瘦,我還是要做適當的運動吧。

知道以朗今個月26日有生日會加HALLOWEEN PARTY,於是去石板街買少少嘢俾佢當日打扮,個袋仔冇咩興趣都叫做有玩吓,頂帽就真係唔會帶,一戴上頭就撥開。即係當日只著件蜘蛛網衫同拎個小袋仔就得啦。




仲有呢個星期啲相,以朗好喜歡扮書本上啲圖畫的動作,例如張開口,跳等,呢本書有人睇書,佢就即刻睇書。宜家坐梳化睇書好似大個咗好多了。









另一日係我星期五去SHISEDO做FACIAL,喺婆婆屋企食飯兩老表攬頭攬頸,兩個唔鬧交時係幾FRIEND架。




宜家姐姐上了軌道,我會去跑吓步,做FACIAL,食吓飯咁,有時返嚟見BB好似好開心,唔記得媽咪,令到我都要盡量十點前回家見佢一面,其實說到底是我唔捨得BB,而唔係BB唔捨得我囉。

沒有留言:

張貼留言