2018年10月14日 星期日

20181014 - •●✿濕地公園遊✿●•

10月14日星期日
今日去濕地公園,因為想早啲出發,所以十點幾落街食早餐,但近來佢屋企食同出街食都食得好少。唔再係吃貨,有時又專同爸爸作對唔俾佢餵,好唔聽話。

食完早餐就坐車去濕地公園,Google老點去了後備停車場,行好遠先到,入場費30元,可以買年票,入到去參觀有人好開心,雖然是假的動物模型,對以朗嚟講已好開心。





仲有魚睇呢,一睇到魚就好興奮。

原來有個兒童館,可以睇書,玩拚圖,配對,類似文化博物館咁有啲室內嘢玩吓,由於啲嘢俾小學以下啲小朋友玩,所以以朗都玩得好開心,不過室內地方都係容易中招,所以都係同佢去戶外走走。







以朗出去出面戶外行得好開心,睇怕醜草,又有睇到貝貝,但以朗就唔多識睇啦。不過佢行吓啲木橋已經好開心啦。好行肯,好乖,好多鳥都要用望遠鏡睇,所以以朗唔識睇了,但行吓睇吓植物,望吓啲水水都開心豬。



我哋帶咗麵包嚟食,行到咁上下就食麵包,椰撻,飲嘢,之後唔知行咗去邊好似個塘咁,好靚好南生圍FEEL~

不過兩邊都冇欄杆架,所以要拖實,佢都幾乖肯拖實。



最後行返出去先知道我同我好耐之前去的行法唔同,上次去係由鱷魚貝貝行入去,人多啲,有荷花池,不過宜家當然冇荷花啦,而我哋今次由後面行就多啲樹木,不過山竹都破壞了一條橋呀。尾段以朗行到老遠唔肯一齊行,原來屙屎屎,好彩宜家用學習褲都方便了。

走的時候,熊去停車場攞車先,我同以朗影貼紙相睇魚魚睇水水,好開心,其實佢已經幾攰,車到了就上車啦,以朗竟然捉實架車唔俾我關車門唔想走呢,好彩最後上了車之後佢知道冇法子都冇再喊了,開一陣車之後仲瞓覺了。


點知瞓醒食蛋糕好唔聽話,周圍FING啲蛋糕,晚上食晚飯又唔要我餵要公公餵,我餵佢唔食,公公餵就大口大口吃,可能因為TROUBLE TWO,好鍾意同人作對,激死

沒有留言:

張貼留言