2018年10月20日 星期六

20181020 - ✿。◕‿◕。✿ 西貢遊

10月20日星期六
今日同以朗去西貢行吓,順便買啲海鮮夜晚打邊邊。
一早同以朗玩玩,佢煮嘢食俾我食,不過係煮提子同薯仔俾我食呢。



你睇,好認真架。

好耐冇同佢玩梳頭頭,又梳頭頭又搽潤唇膏。

今日冇乜太陽,有啲風都幾舒服,泊好架車就行一陣,見到個住西貢的朋友,落街放狗,其實是以前YAHOO BLOG 年代的BLOGGER,冇正式見過面架,雖然我喺中環見過佢,但佢好似見我唔到冇打招呼。以朗見到狗同鳥都好開心,不過當佢見到真狗狗可以摸摸時又變得天然呆,好似又驚驚唔敢掂咁。

以朗今日中午唔食飯,去程又暈車浪嘔嘔,真係激死同嚇死。
同佢行一陣先食嘢,但佢都係唔多食。
今日去西偲名屋食,好似係新開冇耐,原來係詹瑞文開的。
點了提子酥,幾好食,一拎嚟已經好香,因為有吉士,啲吉士整得幾香。

自家製的Blueberry cheese cake就好普通,個餅底唔好食,面唔夠金黃。熊人會整得好食過佢。

煙肉蛋BAGEL整得幾好食,個名幾好笑,叫做煙消雲散肉蛋鼻哥包,BAGEL有益又少食到,幾好食唔會硬,蛋整到有汁的,好食。

仲點了花茶,冇蜜桃味,只有士多啤梨味,好彩都好飲冇藥水味咋。

餐廳外內環境都好別緻,裝修同餐具都好歐陸式,店內有畫掛係牆,杯碟都好異國風情。Cafe 環境好舒服。

食完同以朗行多陣先去買餸,經過酒樓個魚缸佢當然睇得好開心,叫佢唔好睇啦,走啦,就發哂脾氣,尤其熊人叫佢做乜都嬲,好彩最後我走佢都好乖咁走。




之後同佢行長廊佢都好開心,因為佢見到好多好多狗狗,起碼見到成廿隻不同的狗狗。有大有小不同種類,有長毛有短毛有柴太有貴婦狗,其他小朋友又係見到狗好開心,最好笑BB睇緊狗時,有個同BB差不多年紀的女仔摸BB件狗狗外套呢,好搞笑。
 

沒有留言:

張貼留言