2013年12月29日 星期日

20131229 - •●◕台灣(2)一中夜市◕●•  

12月29日星期日,
去到酒店放下行未李差不多七點,當然就要去夜市搵食,台中最出名的是逄甲夜市,不過我哋今日只係近近地去附近的一中夜市,因為我哋由酒店行出去就可以啦。
經過一啲幾靚的餅舖但我哋冇食到,因為回程時已關門了。
去到一中夜市,其實一中夜市都幾大,逄甲夜市比較多遊客,當地人反而愛逛一中夜市,都幾多嘢睇架。有奸夫嘢賣(^3^)
我哋好肚餓,而且是冬天的原因,我哋坐低食吓麵,呢間食咗皮蛋。
炸醬麵,啲麵條條條大小不一,應該是手工拉的。
天氣凍凍,蛋花湯都不俗,
食完飯就食其他嘢食。

熊人推介的胡椒餅,一試就愛上了。
原來胡椒餅是放在炭爐內側烤烘的,有點似印度烤餅的烤法呢,據說這樣會令胡椒餅受熱較平均的 以前通常是要等候十分鐘左右才有胡椒餅出爐,所以我哋要等佢整,確保夠熱辣辣。


胡椒餅外皮酥酥的充滿芝麻香但不油膩,而且好鬆化,內餡用豬前腿肉加胡椒醃製而成,胡椒香辣惹味加上肉汁豐富足料的肉餡,超愛喔!!
之後熊人表演夾公仔,好多款都好靚。

熊人真係夾到架。 (^3^)
再食少少甜品就回程
想買間條熊,但有人唔俾。之後就再見唔到奸夫產品了。 >_<


沒有留言:

張貼留言